luni, 2 ianuarie 2012

Cum să-Ţi mulţumesc, Doamne?

Cristina Goreanu

Doamne, Dumnezeul meu cel Sfânt, cum să-Ţi mulţumesc că m-ai scos din învălmăşeala lumii şi m-ai adus în Biserica Ta? Cum să-Ţi mulţumesc că mi-ai iertat păcatele - mai multe decât puzderia de stele de pe cer şi decât nisipul mării? Cum să-Ţi mulţumesc că, orfană fiind, m-ai înfiat şi m-ai făcut fiică a Bisericii Mame şi m-ai dat în grija Prea Sfintei Maicii Tale? M-ai readus în cetatea Ta iubită, unde creştinii se ostenesc la lucrarea faptelor bune asemenea albinelor.
Cum să-Ţi mulţumesc, Doamne, că m-am născut ortodoxă, că m-am alăptat la sânul imun al credinţei pravoslavnice pe care au apărat-o cu preţul vieţii lor, de-a lungul vitregelor vremuri, strămoşii noştri?
Cum să-Ţi mulţumesc, Doamne, că mi-ai dăruit sănătate, că respir, că trăiesc, că văd, că aud, că simt în juru-mi şi în lăuntrul meu prezenţa Ta cea sfântă?
Tu m-ai adus la viaţă, Doamne, ca să mă bucur de slava Ta negrăită. Doamne, îţi mulţumesc şi pentru necazurile pe care mi le trimiţi, ca să mă apropii tot mai mult de Tine, după minunata Ta iconomie. Cum să-Ţi mulţumesc iarăşi, că de fiecare dată când am greşit şi mi-a părut rău Tu primul mi-ai întins mâna şi ai venit la mine, îndreptându-mi paşii pe dreapta Ta cale?
Cum să-Ţi mulţumesc, Doamne, că mi-ai dat să gust o picătură din preadulcele Tău har, care mi-a rănit inima pentru totdeauna şi după a cărui dulceaţă şi gingăşie suspin acum mereu?!
Nu există iubire mai presus decât iubirea Ta, Doamne. Nu există nimeni şi nimic pe lume mai bun şi mai desăvârşit decât doar Tu! Doamne, îţi mulţumesc la nesfârşit că Tu eşti Dumnezeul meu cel Sfânt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu